12 Mayıs 2015 Salı

Kuzguncuk Zahir Restaurant & Cafe


Bu sabah işe giderken, trafikle cebeleşirken  durdum ve düşündüm... Şu an nerede olmak isterim ?
Hayattan bir sabah çalsak, nerede olurduk ?
Düşündüğümde kendimi sevimli , sıcak bir kafede buluyorum.  Herkesin çok bilmediği, keşfedilmemiş  yerler beni  her zaman heyecanlandırır ve kendine çeker... Çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittiğim, bu mekanın semtinden bahsetmek istiyorum öncelikle sizlere. Kuzguncuk, komşuluk ve mahalle kültürünün bitmediği nadir semtlerimizden biridir. Yanılmıyorsam, çoğunlukla yazarların  ve sanatçıların yaşadığı, insanların sokak taburelerinde, mahalle kahvelerinin önünde kahvaltı yaptığı , şahsına münhasır bir semttir Kuzguncuk...Klasik mahalle kahveleri ile günümüz kafelerinin ortak birçok özelliğini barındıran bu mekanlar dışında size Kuzguncuk Zahir Kafe' den bahsetmek istiyorum...
Kafe dediğime bakmayın burası bildiğimiz iki katlı ve terası olan bir konak... Hatta , bir zamanların sevilen dizisi Ekmek Teknesinin çekildiği konak dersem daha iyi anımsarsınız sanırım... Kuzguncuğun güzelliğine yaraşır bu kafeye kahvaltı için gittim. Listelere sığmayacak kadar bol çeşidi olan  serpme bir kahvaltı ile güne başladık. Afili tabaklar ve sunumlar yoktu belki , lakin sıcak bir ev kahvaltısının en iyi sunumuydu diyebilirim... Çayı sürekli kaynayan bir semaverde getirmeleri , benim gibi kahvaltıda çay olmazsa olmaz diyenler için ideal... Garsona gerek kalmadan rahatça kendiniz servis edebiliyorsunuz.




İlgi ve alaka konusunda mekan yıldızı hak ediyor. Çalışanlar güler yüzlü, fiyatlar uygun, konumu müthiş...Otantik odalarında güzel bir serpme kahvaltı keyfi yapabilirsiniz...


Gitmeye değer derim ben ;

Zahir Restaurant & Cafe

Kuzguncuk Mah. İcadiye Cad. No: 67 (Üsküdar’a 1 km) Kuzguncuk-Üsküdar

 Tel: 0216 310 03 02

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder