30 Eylül 2015 Çarşamba

PÖÇ KASABI, ANTAKYA

Antakya halkı kebabın restoranda değil, kasapta yenilmesi gerektiğini düşünüyorlar.
Bu sebeple ben de hemen kısa bir araştırma yapıp, en doğru mekanı tespit ediyorum.

Antakya Uzun Çarşı'nın içinde bulunan ve özellikle kağıt ve tepsi kebabı yemek için uğranılması şart olan ünlü '' Pöç Kasap ''... Ünlü diyorum , çünkü TR, CNN Türk, NTV gezi ve gurme programlarının tavsiye ettiği en önemli lezzet duraklarından biridir...


Bir çok yerde kağıt ve tepsi kebabı yedim fakat en iyisi hatta en mükemmeli bu diyebilirim. Burada et yiyince anlıyorsunuz ki etin hası burada. Size tavsiyem her ikisini de denemeniz.. Acı biber salçalı sos tepsi kebabının üzerine dökülürken, kağıt kebabına bu sos dökülmüyor. Bu sebeple kağıt kebabı biraz daha kuru oluyor.  İki kebabın arasındaki en belirgin fark budur. Ben kağıtta olanını daha çok sevdim.

Burada kağıt kebabı yemeden ölmeyin ! :)




Pöç Kasabı

Uzun Çarşı Cad. No: 154 Antakya/Hatay
Tel: 0326 2139503


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder